XRYSA1960GR
........
·Bloomberg (USA) Financial news LIVE......
·ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ...ΕΙΚΟΝΑ FTSE/Χ.Α..20...
·ΠΟΙΕΣ μετοχές "υπόσχονται" γρήγορες υπεραξίες...
·ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ " SOLVIT "
·GREECE THE LAND OF GODS
·THE BEATLES !
·ELVIS PRESLEY !
·PINK FLOYD.
·THE BLUES
·TOP 20 Classic Rock
·Rock !
·Ερωτικά τραγούδια !
·ΔΙΑΦΟΡΑ τραγούδια
·Ελληνικά Ερωτικά Video !
·Ελληνικά Λαικά Video !
·Anna Vissi Videos!
·Αλίκη Βουγιουκλάκη...
·ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙΣ
·Αλμπουμ 2 φωτογραφιών!
·Αλμπουμ 1 φωτογραφιών!
·ΩΡΟΣΚΟΠΙΑ
·ΚΩΣΤΑΣ ΔΟΥΡΙΔΑΣ
·ΞΕΝΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ
·ΜΟΥΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
·ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ & ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
·ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ με μια ΜΑΤΙΑ !
·Καυτή εγκυκλοπαίδεια !
·FAVOURITE LINKS (FOREIGN)
·FAVOURITE LINKS (GREECE)
·οι «κυριότερες Παγκόσμιες εφημερίδες»
·Sites που άλλαξαν τον κόσμο!
·Οι ψηφιακοί χάρτες της Γης
·οι Δημόσιες Webcam της Ελλάδας!
·TEST ADSL ...
·Τα Καλύτερα Torrent Sites του Internet!
·Κατάλογος σταθμών Αθήνας Θεσσαλονίκης Μακεδονίας Θράκης
·Κατάλογος σταθμών Ηπείρου Θεσσαλίας Ιονίου Κρήτης
·Ελληνικά sites τύπου youtube.com
·Η Πύλη για την ελληνική γλώσσα
·Τα 24 Νησιά
·ΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΓΚΥΖΗ
·Lady by !!!
·TOP VIDEO CLIPS Νίκος Βέρτης!
·TOP VIDEO CLIPS Μιχάλης Χατζηγιάννης!
·INTRON TV.
Σύνδεσμοι


Η Google έρχεται σήμερα !!!
822 αναγνώστες
Παρασκευή, 1 Φεβρουαρίου 2008
18:46

 Τα τηλεοπτικά προγράμματα επιβάλλονται από τις διαφημιστικές εταιρίες.

Όταν οι τελευταίες θέλουν να προωθήσουν αυτοκίνητα αναγκάζουν τα κανάλια να παίζουν ποδοσφαιρικούς αγώνες, όταν θέλουν να προωθήσουν γυναικεία ρούχα παίζουν δεκάλεπτα μόδας στα πρωινάδικα, όταν θέλουν να προωθήσουν παιδικά παιχνίδια δείχνουν παιδικές σειρές, όταν θέλουν να προωθήσουν συγκεκριμένους πολιτικούς στήνουν πολιτικές εκπομπές κ.ο.κ.

Οι 300 διαφημιστικές εταιρίες είναι αυτές που χρηματοδοτούν νόμιμα και πάνω από το τραπέζι τα κανάλια, οπότε το περιεχόμενο των προγραμμάτων είναι αναγκασμένο να προσαρμόζεται στις διαφημιστικές τους απαιτήσεις.

Ένα μεγάλο θέμα είναι το κατά πόσο η AGB είναι αξιόπιστη όταν δεν υπάρχει δεύτερος φορέας μετρήσεων για διασταύρωση των ποσοστών τηλεθέασης, ωστόσο δεν είναι της παρούσης.

Πολλά τηλεοπτικά κανάλια έχουν δημιουργήσει αντίστοιχες σελίδες στο διαδίκτυο στοχεύοντας στη διατήρηση: α) της αναγνωρισιμότητας τους και β) του μεριδίου τους όσον αφορά τη διαφημιστική πίτα.

Την αλυσίδα διαφημιζόμενος (επιχείρηση, βουλευτής κ.α.) - διαφημιστής - κανάλι (ή εφημερίδα ή ιστοσελίδα των κλασικών ΜΜΕ) που ευθύνεται για πολλά "περίεργα" φαινόμενα στην Ελλάδα φαίνεται να σπάει ο αδύναμος κρίκος της που δεν είναι άλλος από την Google.

Η Google έρχεται σήμερα να παίξει το ρόλο μιας παγκόσμιας διαφημιστικής εταιρίας με την τεχνολογία και την τεχνογνωσία που διαθέτει, παραγκωνίζοντας τις παραδοσιακές διαφημιστικές εταιρίες και επιβάλλοντας τους δικούς της κανόνες στην διαφήμιση.

Το διαφημιστικό της μοντέλο που τείνει να κυριαρχήσει στο διαδίκτυο δεν εξυπηρετεί κανέναν από τους παραπάνω βολεμένους κρίκους της αλυσίδας που βλέπουν να χάνουν τα κεκτημένα και κάπου εκεί αρχίζει η γκρίνια και η δαιμονοποίηση μέρους του διαδικτύου.

Προσπαθούν με κάθε τρόπο να μας πείσουν ότι οι δικές τους ιστοσελίδες είναι καλές, ενώ τα blogs και το youtube της Google είναι επικίνδυνοι ιστότοποι - προφανώς επειδή δεν ελέγχονται από αυτούς.

Η αλυσίδα νιώθει να απειλείται από τα blogs μόλις αντιλαμβάνεται ότι αποτελούν ένα εύχρηστο εργαλείο ενημέρωσης και ανταλλαγής απόψεων για τα κακώς κείμενα επιχειρήσεων, πολιτικών κ.ο.κ.

Από την άλλη, η υπηρεσία ειδήσεων της Google εξασφαλίζει την πολυφωνία στην ενημέρωση (μέσω της μηχανής αναζήτησης) και αυτό φαίνεται ότι ενοχλεί ιδιαίτερα τα μεγάλα ΜΜΕ και τους προνομιούχους αυτών.
(
http://news.google.gr/nwshp?hl=el&tab=wn)

Στο διαδίκτυο μπορούν πλέον να προβληθούν και οι 300 της Βουλής μέσα από τις δικές τους ιστοσελίδες με πολύ χαμηλό κόστος και χωρίς να εξαρτώνται από τα παραδοσιακά ΜΜΕ.

Στο διαδίκτυο, οι πολιτικοί δεν είναι αναγκασμένοι να περιμένουν πότε ο δημοσιογράφος-τηλεδικαστής θα τους απευθύνει τον λόγο για να διατυπώσουν τις θέσεις τους. Αντίθετα, αναρτούν τις απόψεις τους όποτε θέλουν.

Στο διαδίκτυο, οι ανούσιοι δημοσιογραφικοί εγωκεντρικοί μονόλογοι, οι τηλεαστέρες, οι παράλληλοι πολιτικοί μονόλογοι και τα εκατομμύρια ευρώ σε offshore εταιρίες δεν έχουν θέση.

Όσο το ίντερνετ παραμένει μη ελεγχόμενο τόσο πλησιάζει το τέλος της μαζικής χειραγώγησης της κοινής γνώμης. Φαίνεται ότι ολοένα και περισσότεροι προτιμάμε την συνειδητή επιλογή χιλιάδων ιστοσελίδων από την παθητική παρακολούθηση 5-10 καναλιών, αντιλαμβανόμενοι ότι "μόνο τα νεκρά ψάρια πάνε με το κύμα".

Η αλήθεια καμιά φορά πονάει και είναι πικρή αλλά έτσι είναι η ζωή.

 

 
Σχόλια

01/02 21:00  Χίλων
όχι ότι μιλάμε για "αγια" εταιρία...Ξέρεις πόσο πουλάνε τις προσωπικές μας επίλογές και τα μονιτορίσματά που αφορούν τα mail μας?

Όσο για την "παθητική παρακολούθηση"...μήπως δεν ισχύει για πολλούς όσον αφορά και κάποια "παραδοσιακά site" στο διαδίκτυο..

Όλοι στην ίδια σκακιέρα παίζουν!
02/02 10:56  geokalp
Xrysa1960
η δικιά σου άποψη επί του θέματος ποια είναι;

Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
14 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις